Jager74 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 40781

Értem,lassan tisztul bennem a kép...:) Ezek szerint össze akarod kötni a kellemest a hasznossal! Ha jól sejtem,akkor a motorhibás Patrol hosszú,ugye? A donorod motorja meg még a cooler nélküli 116 LE-s?

Szerintem ne foglalkozz az "okosítás"-sal és a t.levegőhűtő buherálással,bele kell tenni a GR kasztniba azt a (buta,lomha) 2,7 TD motort,oszt' jónapot! Nyomaték lesz úgyis,amennyi kell.

Nem versenyezni akarsz vele,12 lityitől több pedig úgyse megy le a torkán,még trélerrel sem...

Egyébként én is elvagyok hétközben a céges Vanette 2,3D-vel,pedig abban is csak 75 ló volt

valamikor 14 évvel és 350 ezerrel ezelőtt.

Éppen mostanában kérdezte az ügyvezetőnk,hogy milyenre akarom cserélni jövőre? Mondtam neki,hogy nekem mindegy,csak japán legyen! Az asszony a Toyota Versoba 1,5 év

alatt belenyomott 60 ezret,de a garanciális olaj-,és szűrőcserén kívül én még csak egy b.e.izzót cseréltem benne,igaz ahhoz kellett egy tükördarab+25 perc türelem...:)

Előzmény: Boarhunter. (40780)