Szia.
Nekem is voltak hasonló tüneteim és a következő dolgokat érdemes megnézni.
Motoros pillangószelep nem a retkes nagyon.
Kontakthibák (érzékelők a motortérben) MAP szenzor pillangószelep csatik ilyenek.
Kontakthiba a biztosítékházban (külső). Én az összes biztit megcsiszolgattam és érdekesen jobb lett:)
Trafó nem e repedt. PLD ha karambolos volt a kocsi.
Akku saru kontakt. Akku töltöttség ( erre kifejezetten érzékeny).
Vákumcsövek. FONTOS!!. PLD előszeretettel le tud csuszni a csatijáról. Érdemes kiszedni és átfújni, nincs e eltömődve.
Érdemes valami adalékkal a befecskendező rendszert tisztítani. Ajánlom a SPURI nevű (kék) adalékot. Enyém szerette.
Természetesen a kipufogó is tud ilyet ha el van tömődve de ezeket érdemes megcsinálni.
Ha sok km van benne tömődött katalizátor. (erre a Cataclean lehet megoldás) Nekem bejött. Olcsóbb mint a csere.
Túlmelegedés. (hűtő kifujatás) Légtelenítés etc etc.
Amit m ég érdemes kipróbálni, (1.6 SX Xsara II nél bejött) , hogy gyújtást padlóig nyomott gázzal adom rá. Mikor elalszik minden diag lámpa elengedem a gázt és indítok. Ennél a típusnál ezzel kalibrálod a gázpedált. Nekem határozottan segített.
Sok sikert :)