DVB Creative Commons License 2012.07.30 0 0 11870

Na akkor megvolt a hetvegi kirandulas Mo-ra, odafele penteken a Jesenius, franko a CAF kocsi, ha szaunazni akar az ember, mert klima az nem igazan ment, mindenkirol folyt a viz. Megprobaltam atmenni a Pragaban rakapcsolt szutykos Bmee-be, ha mar lehuzhato ablaka van, de nem sikerult, mert minden hely! ki volt foglalva Praga-Pest, turistak. Nem egy csoport, hanem sok 2-3-4 fos alakulat. Jelentektelen 10 perc keses, ami Vacon 20 volt, de igazabol ezzel nem volt semmi gond - a vasarnaphoz kepest.

 

Gyarteleprol szepen pontosan bejutottam a Keletibe a 18.23-as szemellyel - mar jottek viharfelhok, de nem volt semmi gaz. Mire a Keletibe ertem kezdett esni, villam, dorges. Metropolt betoltak idoben 19.25-kor, oda-vissza vegigsetaltam sok foglalas volt, eljott az indulas ideje, bemondjak 10 perc kesessel indul, vegul 30 lett belole, de sebaj, all sokat itt-ott a pragai kocsi behozza. Az elso hosszabb megallas 21:15-kor jott Dk-Also elott a zajvedo falnal.  Innen egy ora varakozas utan lepesben (5-10km/h) bementunk Dunakeszire, majd Gyarteleptol 40-es tempoval Godig, ahol felreraktak minket az atmenorol. Itt kb 22.35-0.50 kozott pihengettunk, majd ismet lepesben Szodligetig,aztan temposan beertunk Vacra 1.05-kor, amikor szepen behuztak az I/B vaganyra. Gyanus volt, hogy eleg sok ember leszallt, az, hogy a Gorilla meg koruljart foleg. Mint kesobb kiderult a Szlovakiaba utazokat szallitottak le es busszal vittek oket tovabb. Bemondtak, hogy 2 perc mulva nyomulunk vissza Keletibe (persze csak magyarul) ebbol lett kb 20 es vegul 1.55-kor indultunk vissza Pestre. Ismet lepesben, aztan megalltunk nemi papirmunka vegett Godon es Dunakeszin is (Ujpestet mar nem tudom mert bealudtam). Kovetkezo kep, hogy a Keletibol huzunk kifele 3.50-kor, 5.06-kor Komaromban voltunk (gondoltam is, hogy miert nem megyunk at itt - de Jozsi felvilagositott). Aztan Hegyeshalom - innen 6 utan indultunk el, de meglepetesemre nem Rajka fele, hanem Ausztrian at. Mivel arrafele nem ismerem a vonalakat, annyi maradt meg, hogy egy nagy teherpalyaudvar mellett mentunk el majd Haidlstrasse, Praterkai, Lubau voltak talan a megallok. Ez olyan 7 ora korul volt - Breclavba 7.50-re ertunk, 8.23-as tavozassal, kis alldogalas Brnoban, Ceska Trebovan, Pardubiceben es Kostenicen, majd vegul csodak csodajara beertunk 11.55-re a pragai fopalyaudvarra. Vegul 6.5 ora keses, a berlini stokknak 8.5. Ha igy folytatja, lekesi a sajat esti indulasat.

 

Tajekoztatas nulla, a vaci bemondast leszamitva, a halokocsi kalauz panaszkodott Breclavban, hogy nekik senki nem mondott semmit. Mivel tomeg volt az ulokocsiban, a folyoson is ultek a foldon az emberek - nem volt kellemes nekik. Ami kerdes felmerult bennem, hogy muszaj volt elkuldeni Vacra? Nem lehetett volna fordulni Godon vagy Dunakeszin? Akkora mar csak sejtettek a problemat? Vacrol a 23.30-as vonat 1.10-kor indult el, az emberek tapsoltak meg kiabaltak oromukben. Cimboram emlitette, hogy korabban oket sem tajekoztattak semmirol, igy elmentek taxival Kismarosra. Az en informaciom is a kocsirendezotol szarmazik, aki a fekproba utan setalt vissza.

 

Mindent osszevetve eleg kalandos kis utazas volt - fel nap szabim banja a sarlavinat, meg forma1 nezest. Remelem rendberakjak hamar a palyat es eszbekapnak, hogy a verocei fostengerrel is kene kezdeni valamit, bar valoszinuleg csak akkor nyulnak hozza, ha mar valami vonat leborult a toltesrol...

 

A JLV sem hozta a csucsformajat, de errol majd nekik megy egy kis panaszlevelke.

 

Előzmény: radio100jozsi (11869)