Úgy van. Már sokszor leírtuk ezt. A 6 hengeres 90 LE, jóindulattal 100. Traktoros adagolós gyári turbós 130 LE, teherautós adagolóval 170 LE.
Ugyancsak a 4 hengeres, traktorosan 50-60 LE, a 344-es Csepelben 90 LE.
Szerintem simán lehetne buherálni 200 LE Csepel motort, de minek, menne 3 napig.
A Ráckevei Kiss testvérek tanuló koromban teljesen átértékelték, a gyári lóerőket. '1200-es Lada, 120 LE környékén rallyzott. A Kiskun TSZ-ben az MTZ-ék jóval 100 LE felett voltak, általuk. Lehet hogy 50-esből, mert akkor még nem voltak 80-asok, de ez nem biztos.
Már akkor nyaggattam őket, hogy a 28-asra szeretnék egy turbót. Nem értették miért arra a kis fordulatra. Meg olyan természetességgel mondták, hogy hogyan csináljam, én még a kérdésemet sem értettem.
Azóta sem mondtam le rőla. Két napja Lacit, DL faggattam ez ügyben, ő mondott egy jót, hogy a 4 hengeres Csepel kipufogó és szívó sorból faragta, azt hiszem én is ezen az úton indulok el.
Aki hozzá tudna szólni, 2 hengeres Csepel turbósításhoz, azt szívesen venném.