rsescort Creative Commons License 2012.06.29 0 0 6675

Még nem tette fel a srác, pedig volt...

http://www.autolabor.hu/nem-szamit-ki-vagy-a-lenyeg-hogy-mi-van-a-kocsid-orran-cikk/!/page/1

Itt is van egy cikkben kép, amin jobban elkapta, mint filmen látszódna, az első gumi minek volt kitéve, az oldalmagasság feléig koptatta, annyira ráfeküdt.Le is darálta rendesen, a driftesek gumisaihoz vittem el felfújatni a bal elsőt, mert elengedett a peremnél...azok láttak már pár kopott gumit, de meglepetést és elismerést kapott...hogy egy 100 lovas td-vel is lehet ilyet.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3580136305481&set=p.3580136305481&type=1&theater

A belső kamera volt áttéve az én oldalamra is, kissé "kandikamerásan" lefilmezve az utasaim reakcióját...:D

A sierrás kollégát is vittem többek közt egy kört, akik a pályát építették-felügyelték (és persze használták is..), ő is azt mondta utána, teljesen rendben van a gép erre is- és még kényelmes is...

Néha persze a szélen kicsit homokos-földes-kavocsos részen elszámoltam magam, és elmentem szántani..

A megdöbbentő az volt, mikor a végén az 540 fokos körhinta ment, 360 foknál tartva elmentem valami mellett, ami előtte nem volt ott...ilyenkor milyen gyorsan jár az ember agya, nyomban felismertem, az egy lap a laprugó kötegből...meg azt is, hogy nincs benne, de mégis megy az autó...hát kicsit indiszponált lettem, visszamentem érte, és volt csodálkozás, hogy én nem csak a gumim hagyom el...fotóztak is, ahogy mint valami trófeával, kezemben egy fél rugóval állok...de a tranyó még mindig megy...persze, már több mint egy éve tudom, törött volt az egyik középső nek az egyik fele, de már akkor is régen, rozsdás volt már a törési felület is.  De  mivel az alsó rugók csak másfél tonnánál dolgoznak igazából, az alatt meg csak a pattogásért felelősek, nem számított, nem is vettem észre a járásan, mert max fél tonnával járok kb.

Viszont így nincs a kettő közt a gumis vég, amitől minden rugózásnál csattog ezeken a jó utakon, így muszáj lesz mind a négy végén az alsó kettőt levágni, amin már gondolkodtam, hogy úgyis csak az tart, tehát elbírja az autót, a többi van pluszban.Simán nem akarom kivenni, mert akkor vagy 4 centit feljebb megy a híd a bódéhoz képest, és akkor a fékerő szabályzó alaposan odatesz a hátsóknak...csőrössel jártam már így, lefárasztották kicsit a rugóját, ennyivel lejjebb volt, szemre nem feltűnően, viszont egy év alatt leette a dobbetétet- cserébe brutálisan fékezett...