EME Creative Commons License 2012.06.26 0 0 28638

Klíma kondenzvíz kivezető cső.

 

Ma volt egy kis időm, így megnéztem, és lefényképeztem mindannyiunk okulására, hogy hogyan néz ki, bár mint a  nemrég általam betett képen látszik, nekem csepeg rendesen. 

Szóval, hasonlóan a Mégane-hoz, itt is a hővédő lemez takarásáben van.

A hővédő egy vékony bádog lemez, két részből áll, kézzel is könnyen hajlítható. Csak az első részének a rögzítéseit kell oldani. Szárnyas lemez anyák vannak rátekerve a kaszniból kiálló tőcsavarra, egy helyen pedig egy műanyag kábel, vagy cső vezető, ami nem tartalmaz sem kábelt, sem csövet.

Maga a kifolyó az első képen látható részen helyezkedik el, a megemelkedő kipufogó cső rész fölött. Erről kell lehúzni hátrafelő a hőterelőt.

Egyébként ezen az egyenes cső részen lenne a koromszűrő, más nyelven DPF, vagy FAP filter, ha lenne. Aki végképp nem tudja eldönteni, hogy az ő autója milyen, akkor itt keresse a választ a kérdésre.

Tehát a klíma kondenzvíz kifolyó itt látható:

Az a kis sárga pöttyel jelzett valami. Nem úgy néz ki, mint a Mégan-on, de ez az. 

A utolsó képen látszik, hogy oldalról van a nyílása. Szerintem nem könnyen tud eldugulni, de ha mégis, akkor egész vékony, hajlékony dróttal azért megpiszkálható.

A hővédő visszahelyezésekor vigyázni kell, mert üza csövek is vannak a környéken. A lemez anyákat kézzel simán le és fel lehet tekerni, tehát szerszám szükséglete a műveletnek nincs.

Akna, vagy csápos emelő viszont kell hozzá, meg kb. 10-15 perc.