Akkor sorjában...
1. verzió:
Ez a klíma és belső ventillátor történet ismerős. Nekem 2001-es kiadású kocsim van. Az első néhány évben kiadott kocsiknál van, illetve volt egy konstrukciós hiba, amit nem igazán hangoztattak. A belső ventillátor a gyújtáskapcsolóról kapja az áramot. A bekötés alul van méretezve, egy idő után beég. Ilyenkor nem indul be a belső ventillátor. A klíma megy, nem azzal van a baj, csak mivel nincs hőcsere, ki-be kapcsolgat.
A probléma sajnos csak a gyújtáskapcsoló és az ajtózárak komplett cseréjével orvosolható. Újra kell tanítani a teljes kocsit, immo stb...
2. verzió:
A belső keringtető ventillátor csatlakozója kontakt hibás. Ezzel a problémával is találkoztam már. Nekünk látni lehetett a beégést is, elég nagy áramok cikáznak itt. A kábel + csatlakozó együtt cserélhető, és az egész műszerfalat le kell hozzá bontani. Javításhoz, forrasztgatáshoz szinte lehetetlen hozzáférni.
Személyes véleményem, hogy az 1. pont szerinti hiba áll fenn Nálad. Gyakori hiba.