Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2012.06.17 0 0 28602

Kedves Stevie-w, Papzi57 és R6Rider Collegák!

:-)

Köszönöm, hogy foglakoztok a problémámmal de megjegyzem;  mindhárman figyelmetlenül olvastok !!!

A 28594. hsz- ben világosan megírtam, hogy a kocsi 170 000-t futott.

A szerelő aki átnézte  mondta, hogy kb. 140 000 km tájékán lezd elrongyolódni az alsó motorburkolat  hangszigetelő filce és mivel ezen az még majdnem ép nagyon valószínű, hogy az óra által mutatott  170 000- es futásteljesítmény  valós.

 

Egyébként köszönöm a kapott  tanácsokat, mint:

"- vezetett leinformálható szervizkönyv; - márkaszervizben lekérdezhető előélet;  - használtautó garancia;  - márkaszervizes teljes átvizsgálás garanciával".


Ha nektek ez jelenti a használtautó vásárlásnál a minőség garanciájat -  hát tegyétek majd nyugodtan ezt!   :-)

Én a fenti a négy javaslatból az utólsó hármat elhagytam (a 9- 12 000,- Ft- os rezsióradíjjal működő márkaszervizeket egyébként is hanyagolom) és helyettük  a vásárlásnál olyasmiket vettem figyelembe, mint:

 - a kocsi gazdája évtizedeken át a szomszédom munkatársa volt és szerinte abszolút megbízható a család,

 - a kormánykerék felületének kifényesedése,

 - a kocsi fényezésének állapota (nem a karcossága, hanem a mattultsága),

 - a motor hangja,

 - a motor füstölése,

 - és az általatok kárhoztatott hangszigetelő filc épsége.

 

"hitetlenkedünk itt páran, tudván, hogy a hahu-n minden autóban 100-140 ekm futás van függetlenül attól, hogy 12 vagy 4 éves..."

Mindenkinek jogában áll bizonyos dolgokban hitetlennek lenni, de én  az általánosságok helyett inkább magát az autót vettem szemügyre a fentie szempontok  figyelembevételével. Bízom benne, hogy az idő és a kocsival szerzett tapasztalataim  engem fognak igazolni.

:-)