gizi01 Creative Commons License 2012.06.15 0 0 136

Sziasztok4

Sürgős segítséget kérnék mert kezdem feladni. Egy 2002 1.5 dci okozza. Természetesen az izzítás lámpa 2 ezres fordulat fölött. Olvastam rengeteg hozzászólást ehhez a hibához, de egyiksem az. Sorrendbe : Lámpa kigyulladását követően számítógépes ellenőrzés- Üzenyomás probláma-porlasztócsúcsok cserélve EGR szelep kitakarítva. Jobb de a lámpa alkalmanként kigyullad. Ezt követően indítási problámák melegen egyre nehezebben indul. Porlasztócsúcs ellenőrizve javítva.Működött de nem tökéletesen. Ezután jött a lámpa kigyulladása kissé jobban kihúzattam csörgés csattogás motor jár de alig megy kék füst. Ezután turbó csere .Az autó működött, de a lámpa kigyullad. 4 villamossági szerelő tesztelte a vezetékkötegbe egy vezetéket átkötött 1 hétig megoldás volt. Porlasztócsúcsok jók résveszteség tökéletes turbó kicserélve és jött ma a hiba. Reggel hidegbe elindulva 150 km tudtam menni tökéletes. Délután 2 óra melegvan hosszúútón 110 el szépen megy. egy két előzés lámpa egyre sűrűbbem kigyullad. 20 km után húzatás szépen 2 ezernél ugrik a motor csörgés és kéken füstöl.Az autóval leáll nem indul be sen az önindító viszi semmi. 15 perc várakozás után pöcre indul és csörgésmentesen füst nélkül megy. MIt csináljak vele. Alágyújtás gondolata jár a felembe! Lehet a korom miatt felmelegszik a turbó vagy mi lehet.

Segítségeteket előre is köszönöm mivel ezek a műveletek igen sokba kerültek de legalább jó lenne, de nem.