zsig Creative Commons License 2012.06.13 0 0 79667

"Azt hozzá kell azért tenni, hogy a lengyeleknél történt komolyabb felújítások főleg az egyes városok közlekedési vállalatához, vagy az ahhoz szorosan kötődő, nagy múlttal rendelkező közlekedésbarát klubokhoz köthető (pl. KMKM Varsó)."

 

Ezt így nem tudtam, abban biztos voltam, hogy az érintett közlekedési társaság támogatja a klubot. Van pl. a BKV-nak is ehhez hasonló egyesülete, a VTTE (vtte.hu), melyet az anyacég alapvetően hóbortos hülyék klubjának tart, megtűr, de nem támogat. Szponzort magánszemély nagyon nehezen talál bármihez (inkább sehogy).

 

"Ott megvan a finanszírozási háttér (a vállalat, néhány szponzor, meg a klub), a műszaki apparátust a vállalat helyben tudja biztosítani és mehet a projekt."

Talán ilyen a MAVITE-BKV kapcsolat (Benga felújítás a Barossban), de nem jellemző igazán a hazai közlekedési társaságokra ez a hozzáállás, de a civil oldal sincs meg. Ahogy említetted, a 411-es esetében is volt néhány nagyobb zsebű delikvens, aki előrevitte az ügyet, de rossz az, amikor mindig azt nézzük, a másik is beletesz-e annyit, amennyit én. Egyenlő munkát nem szabad elvárni, annyit viszont igen, hogy a lehetőslgeihez mérten mindenki vegye ki a részét...

Előzmény: trlpx (79665)