Első megnézni való: kilincsek
a) Fekete: csak Authentic lehet.
Itt a tükör is fekete, privit kivülről, távolról is lehet azonosítani, mással nem keverhető össze
ClaasMan
Talán annyit ahoz amit irtál, hogy átlagos SCII-nél ez nem lenne probléma, amelyik nem esik a visszahívás tartományba, ott az autó előéletével lehet a probléma.
Mire gondolok:
Karbantartás nagyvonalu kezelése, olaj és olajcsere felületes elvégzése, az időtartam és a minőség tekintetében.
Hideg motor nyirása.
Vezetéstechnikai tudatlanság stb.
Nem biztos, hogy nekem van igazam, de igy gondolkozom a dologról.
Aztán a motorokról, több gyártó van F8M, F8Q, F9Q, J8S, G8T -ket egy helyen - a többit nem néztem F9Q érdekelt, nekem ez van - készítik, mig a többit nyilván máshol. Ebből is az jön le nekem, hogy az 1.9-hez nem azonos a beszállító, ezzel nincs probléma. A franciák is ugyanúgy dokumentálnak szerintem mint más gyártók, hiszen a kfl minősítések elnyeréséhez erre is szükség van.
Ja és rémlik nekem - ebben aztán bizonytalan vagyok, nem kell tutinak venni -, hogy a kérdéses csapágyak Német gyárból származnak:)
Ismerősödtöl kérdezd meg lécci a 2 betűs gyári szám rejtéjét, engem nagyon érdekel:)