vandork Creative Commons License 2012.06.05 -1 0 13263

Szia!

 

A Karcag-Tiszafüred vasútvonal 1896. május 17-én nyílt meg, semmi közük nem volt hozzá a szovjeteknek. Viszont mikor 1950-ben az MN Légierő részére ott repteret építettek, akkor bevezették a vasutat a reptér területére. Tehát a leágazás magyar igényre épült.

 

Az objektumok nagy része patent állapotban volt 1991. május 10-én, az átadás napján. Én előtte is és utána is voltam kint, s láttam, hogy az éppen aktuális KVI/ÁPV kinevezett ember hogyan adta el a cuccokat. Szépen szétszedték.De ugyanez volt pl. Debrecenben is, ahol az elmúlt pár évben szedték szét a hangárok egy részét, hogy aztán majd hangárhiány legyen, s lehessen újra építeni... "Klassz", nem?

Ferihegy csak Sármelléket és Debrecent hagyta, mert elég távolt voltak, de pl. LAcházát, Tökölt, Kunmadarast, stb. nem igazán. Meg persze a helyi össze-vissza táncolgatás sem segített a dolognak. Lettek volna befektetők, ötletek, de nem éltek a lehetőséggel. A dolog nem egyszerű, majd személyesen egyszer szívesen elmesélem.

 

Köszi!

Karesz

Előzmény: VoltKatona(Lee) (13261)