Neked csak úgy hobbiból megérte webtárhelyet venni az oldalhoz, csináltatni egy oldalt webprogramozóval, sőt, még az e-mail címedben is benne van, hogy Trabold... Hm... :)
Mennyibe kerül egy ilyen laboratóriumi mérés? :)
Elhiszem, hogy gond nélkül működik a verda, csak nem a 100 E felett futott olajjal.
Csodák nincsenek, az olaj nyíródik, a molekula láncok szétszakadnak, elhasználódik. Szűrhetjük azt át aranyszálakból szőtt szűrőn is ezüst olajos kannába, és tölthetjük vissza gyémántokkal kirakott platina tölcsérrel a motorba, az akkor is egy viszkozitását vesztett, fáradt olaj lesz. A molekulákat nem hatja meg, hogy német találmány, nem kapcsolódnak ettől újra össze.
Jó gázolajat szűrni is? Ha ráhúzom a jóöreg PD TDI kipufogójára, akkor a kilehelt koromból csinál nekem újra gázolajat?
Elnézést már a topiktársaktól, nem kötözködni járok ide, de nálam már leverte a biztosítékot ez az egész. Főleg, hogy ma cseréltem olajat, és tudom, hogy 5E Km után, kb 20E-nél már fogyna. Úgyhogy Longlife olaj ide, vagy oda, 15E-nél viszlát van neki.