Ilyen ülésekkel,tudtommal nem készült faros.
------------
Készült.
Nem pont ilyen, de nagyon hasonló akkori szóhasználat szerint "repülő ülésekkel" készültek Ik-55-ös kocsik.
Sőőőt.
Kuwaiti exportra még Ik-66-os is készült ilyen, illetve ehhez nagyon hasonló felfélé csúcsosodó repülő üléssel.
Az is igaz, hogy a repülő üléssel készített Ik-55-sök 99%-a külföldre, elsősorban SzU-ba illetve az NDK került.
Az Ikarusban akkoriban Balti ülésnek is nevezték, mert azokba az Ikarus-55-be kerültek, melyek a Szovjetúnión belül, a balti állomokba kerültek.
De hogy hazai vízekre is tévedjünk, az Ikarus 200-as család tömeggyártásának megindulása után évekkel valamilyen okból itthon maradt kb. 20 db úgynevezett bugyibusz 55-ös.
A nevüket onnan kapták, hogy színük 100%-ban megegyezett az akkor még kapható nagymama bugyik (rózsaszín) színével.
Nos e kb. 20 db (??) bugyibuszból pár darab pont ilyen repülőűléssel redelkezett. A többi normál faros üléssel.