Muurola Creative Commons License 2012.05.18 -1 0 11637

Ritkán ülök fordítva a lovon, most sem teszem! :)

 

Nyugat-csehországi vonalbejárásokhoz, sőt az azon túli németekhez jobb hajnali 4-kor Prágában átszállni és néhány légiutas is ez a kategória. :) Vagyis nem értek egyet a kategórikus tiltással, sokkal inkább a választás alternativájának felkínálásával. De ez a Start-os üzemeltetési és értékesítési szemlélettől távol áll. Bezzeg a problémák EPA rendszerben való korlátozásokkal orvoslásra és az ilyen beavatkozásokról való mély kussolás, na az már inkább a társaság jellemző üzemeltetési és értékesítési stratégiája! :)

 

Van egy feltevésem: a Prága-Budapest kocsicsoport kihasználtága nagyjából azonos kell legyen a Budapest - Prága kocsicsoportéval. Ha ez nincs így (és nincs így), az mind a MÁV-START sara, elbukott üzlete, a szakmai nihilizmusának ékes bizonyítéka: a Prága - Budapest reláció kihasználtabb, mint a visszaúti.

 

A berlini kocsik németországi szakaszon való magas kihasználtsága mindannyiunk érdeke, de ez nem lehet oka a magyar-cseh reláció kínálatának önkényes, titkos, sunyi csonkolásásának.

 

A másik példád is "telitalálat". A képzés, a jegykiadást támogató információs rendszerek totális csődjére utal.

Előzmény: BahnScorper (11634)