Nézd, vasárnap Nelson átjött, hogy kihúzzunk pár tő mogyoróbokrot. Csak a csonkjuk volt a földben.
Az egyik meg se mozdult, pedig:
1. Nelsonnak 12.000-es csörlője van.
2. Fordítócsigával húztuk.
3. A Szivornyát rákötöttük a Disco hátuljára KERESZTBEállítva, a felnit betonnal ékeltem ki, majdnem lefordítottuk a felniről a gumit a Range-en.
Aztán Nelson mondta, hogy mintha régebben pár mm-rel kisebb hézag lett volna az autó, meg a lökös között.
És még így is a két autó ment a mogyoróbokor felé. Ha kikötjük a disco hátulját valami emberesebb fához, akkor letépjük az autó elejét.
Na ezért kell a csörlőt az alvázra szerelni, nem a lökhárítóra, meg minden olyasmit, aminél az autó húzkodva, rángatva van.
És ez nem dinamikus terhelés volt, nem rántókötél, csak csörlőztünk egy kicsit.