Antera Creative Commons License 2012.04.22 0 0 251857

De, igen, bevallom, mivel tudom, Te meg lélekben Kona vagy! :-))))))))))

 

 

 

Amúgy érdekes, most próbálgattam ezzel a szemmel, amit írtatok. Igazából nem nyomatéktalan lent, tényleg, rángás nélkül szépen -és a városi forgalomhoz képest döbbenetes dinamikával- elindul alapjáratról is. (Csak aztán rátesz még egy-két lapáttal...) De van egy megtorpanás/késleltetés/"felülfinomítás" a dologban (elektronyos gáz van már ebben is talán?), mert van egy kis időkésedelem, ettől egyből lomhának hat, ráadásul tökmindegy, hogy tövig nyomod a gázt, vagy csak negyedig, pont ugyanúgy indul el... Ez is fura, pont azt az érzést kelti, hogy hiába nyomja az ember. Szóval igazából nem a nyomaték kevés, inkább a gázreakció nem az igazi.

 

Ettől eltekintve kezdem nagyon megkedvelni ezt az autót, és a főlényeg: a full hárem is vidáman fér el, és nagyon tetszik nekik. (Sionak: ez a három gyerekülés, ami kvázi simán belemegy, az 5-erbe nem fért el sehogy sem, akárhogy próbáltuk). Amúgy tényleg kicsi és szűk autó (én nagyobbra emlékeztem), pl. ajtók ívei is, rövid is eléggé, de nekünk pont jó, bár az is fura, hogy nem lehet az első üléseket koppra hátratolni, mert akkor a gyerekülésben ülő kisded lába sem fér el... És meglepő, hogy a hátsó sor szélessége ellenére (9cm-rel szélesebb a Grandéénál) a csomagtartó keskenyebb... Gondolom, a szuper futómű helyigénye. :-))))) De a babakocsi így is épp, de elfér, benne -"kiterítve" is-, azaz a főlényegi alapteszteket sikeresen abszolválta a járgány... :-)))))))