Antera Creative Commons License 2012.04.21 0 0 251815

Ugyanez dr. M.-re:

 

felkerült ma az új lánc és a lánckerék. Kalandos volt az egész sztori, a beszerzés, szerelés, minden (hozzá való alapból nincs semmi, se kerék, se lánc), de végül - a magyar alkatrészkereskedelmi- és szervízmorál ismert és újra megtapasztalt színvonala ellenére is- összeált. A sikerhez pl. kellet az is, hogy az anno az SP2-höz kapott alkatrészesdobozban legyen véletlenül egy valszeg ottfelejtett láncszerelő szerszámszett is, ami így itthon volt, mert az mindenki állítása ellenére nagyon kellett hozzá. Mondjuk egy óra volt, mire leírások és szakértelem híjján kilogikáztam, hogy is működik ez az egész láncosdi... A lánckerék beszereléséhez is reszelni kellet egy-két közdarabot, de okés lett.

 

Mondjuk érdekes így leáttételezve, nem tudom, szeretni fogom-e. Menet közben nyilván sportosabb, de a kis sebességű manőverek érdekesek. Ha húzom a gázt, vagy gurulok 1.-2.-ben, akkor fasza, finomabb így. De amikor elveszem a gázt 1.-ben, akkor konkrétan majdnem elszállok róla, olyan a motorfék... Vigyázni kell még a gázelvétellel is... :-)))) (Meg a gagyi fokozatkijelző persze nem tud mit kezdeni a helyzettel, összezavarodik érthetően, meg kell néznem, át lehet-e esetleg parametrizálni).

 

Viszont most nem folyt belőle a hűtőfolyadék egyáltalán. A fene érti a dígó lelkét. Kedden jönnek a fékcuccok (tárcsák, betétek), akkor feldobom azokat meg az új gumikat is, kap új fékfolyadékot persze mindenhol, és máris korzikakész lesz dr M.!

 

(Valaki egy nyomatékracsnit most 50-ről 200-ig 6.-ban? :-))))))) )