mikey l e d Creative Commons License 2012.04.20 0 0 50

Szia, ahoz elvben talán mini kompresszort lehetne használni mint bizonyos régi Audik központi zárainál, de a bonyolultsága miatt nemhiszem hogy jó ötlet lenne hiszen ha sikerülne is a kompresszor segítségével elegendő levegőt jutattni a rendszerbe magát a kompresszort kellene szabályozni a szállított légmenyiség miatt és tudtommal azok a kompresszorok amiket a Land Rover is használ a légrugós futóművekhez csak teljes feszültségen üzemel jól alacsonyabb feszültségen problémás lehet a légszállítás folyamata és így esetlegesen a lámpamagasság is. Ha van lehetőséged inkább elektromos állítómocit rakj be, ha ez nem lehetséges sajnos nemtudok megoldást, azt tudom hogy létezett-létezik bár nagyon kevés maradt meg épen és működésképesen a Fiat Tipokban Hella gyártású folyadékos lámpamagaság állító szerkezet van, a lámpán van a mechanikus munkahenger amiben áramlik a folyadék egy csőrendszerben a hátsó lengőkarra csatlakozik egy másik munkahenger ami értelemszerűen a rugozásra reagálva mozgásra kényszeríti a folyadékot és mozgatja a lámpában a tükrös részt izzóval együt. ÜDV

Előzmény: karbi 79 (49)