Törölt nick Creative Commons License 2012.04.14 0 0 48186

Pontos leírás, egyetértek. Annyit teszek hozzá, hogy a Superbem a PDTDI-s motorral a mindennapi használatra, autópálya utazásokra teljesen ideális kocsi, hiszen ezért is vettem, racionális választás volt :) Teljesen bevált, szépen, nyugodtan tette a dolgát, hibamentes (kopp) volt eddig. Remélem az is marad észrevétlenül, csendben, jó sokáig.

 

A tinikorban lévő V6-os Fordom más téma, az a hobbi, annak feelingje van, annak vétele nem volt racionális, annak az "élményindexe" ragadott meg. Hétvégére kirándulás az erdőbe, gyerekekkel, felszereléssel túrázni menni, csónak, cangák cipelése, télen a havas napokra, stb... Teljesen más karakterű a két autó minden tekintetben. Mindig is szerettem az autókat, volt már többféle nekem, az autóipar eme két véglete kötött ki nálam és kedvelem mindkettőt. Egyiket ezért, másikat amazért. És sok sok mindent lehetne sorolni pro és kontra, de nincs értelme almát a körtével hasonlítani.

 

Az általad felvetett öthengeresről az jutott eszembe, hogy a Volvo is gyártott öthengeres blokkot, Renaultba is betették, jól kitalált cucc lehet most is az újabb változata.

(Nekem eddig a csúcs az egyik barátom 2x5 hengeres, V10-es blokkja az M5-ben, pár éve azt vezetnem elképesztő volt, főleg, hogy 8000-ig fel lehetett pörgetni. Persze az már megint egy újabb kategória és sajnos az autóipar ezzel is kevesebb lett mára, mert már nem gyártja a BMW ezt a világrengető V10-es blokkot.)

 

De mivel ez egy Superb fórum, ezért nagyon jó lenne kipróbálni élőben a 3.6-os FSI V6-os Superbet a DSG-vel, hogy mit tud :)

 

 

 

 

 

Előzmény: bigjohni (48182)