Pitecus Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3696

Úgy őszintén.

Te shíva vagy?

Ennyi mindent 1 napon?

 

:-)

 

Nekem az eredeti AC-vel gondok voltak. Aztán vettem egy olasz utángyártottat és 9 talptömítés után is gondjaim maradtak a karbival. Aztán vettem egy marék tűszelepet, majd az amelyik a legjobban ellent tudott állni a nyomásnak , azt tettem bele a karbiba.

Onnantól kezdve nem volt üzemanyag gondom. Aztán jöt a hallos gyújtásom, a 10 mm-es szilikonkábel és az NGK platina gyertya.

Nézett is a Suzikus, amikor 165-el faképnél hagytam az M3-ason. Igaz akkor a ecometer 13,5 litert mutatott.

 

Amúgya másik rekord a régi 6-os úton volt. Budapest-Pécs- Szigetvár-Bőszénfa-Kaposvár útvonalat 6,2-es átlaggal tettem meg. Igaz 1x gyorsultam csak vele és 80-90 között poroszkkáltam az úton.

 

Igazi robbanékony motor az 1500-as. A kersztöblítés miatt a kevesebb is többnek érződik.

Előzmény: Törölt nick (3695)