Na gyerekek. A donor veki valószínűleg a héten átkerül hozzám. Bár a fő dolog a motor, viszont vagy a sok állás, vagy egyébkénti hiba miatt gyakorlatilag csak az ABS visszajelző nem világít benne. Világít a motor, a légzsák és - nagy sajnálatomra - az automata váltó visszajelzője is.
Utóbbi baszottúl idegesít, mivel ez a veki pont azért ideális, mert a váltót is át akarom rakni. A motor visszajelzőre magasról teszek. A légzsákra meg pláne. De a váltó!? Na az más kérdés.
Sajna a laptopot a kifingás jeleit mutatja (pontosabban a nagy semmit), ezért nem tudtam vinni interfészt, hogy belenézzek a hibatárolókba.
Katalizátor a flexicsővel együtt hiányzik róla. Helyette tűzkarikás csatlakozással egy cső van beiktatva. Kiegyenlítőtartály bugyborékolt, ami jelentheti azt is, hogy hengerfej kakukk, vagy azt, hogy levegős volt a rendszer, mert a srác akkor töltötte fel vízzel. Bár előbbit támasztaná alá (hengerfej), hogy a kipuff végén volt egy kis víz, bár gázadásra sem eregetett gőzt a kipufogón.
Hirtelen gázadásra meg akart fulladni, ami lehet hiba, de oka lehet a hosszú állásban "megromlott" benzin (ilyennel az enyém sem pörgött fel rendesen és okádta a füstöt), vagy elkoszolódott légtömegmérő (talán belefészkeltek a pókok), elkoszolódott folytószelep ház, stb...
Majdnem biztos, hogy az egyik hidrotőke is kakukk. Szervószivttyú szintén. Mondjuk nem értettem, hogy miért, de a járatás közben a srác időnként vizet öntött a bordásszíjra a szervószivattyúnál.