sörösgigant Creative Commons License 2012.03.27 0 0 33752

Nem hallottam róla. Bár attól még megtörténhetett. Lehetett valamelyik átkapcsolás, netán söntellenállás hibája. Ha nem söntöl, attól még az I, vagy a II. átkapcsolásban még mehet. Sönt nélül is elmegy, de lassan. A túl nagy fődinamó fesz sem tesz neki jót tartósan...

Aligáról meg Lepsénybe begurulhatott akkora sebességgel, mert arra lejt a pálya. Utána már fehérvárig, főleg a nagy kék 851-el már necces lett volna. Pláne ha ég-égett valami rajta. A 851-8511-el ketten jártunk akkoriban hogy beleférjen a 16 órába a szoli. A sűrűn megdöglő éberségikről nem is beszélve...

Gyorsabban még ha tudott volna menni is, nem lett volna ildomos, mert a nagyobb huzat miatt porig éghetett volna a Nohab...

 Ha a regulátor, bár az hülyeség mert a Woodwardnak nem voltak ellenálásai mivel szinte ugyanaz a szerkezet mint az Iváné ú, szal lehet a gerjesztésszabályozó ellenálása éghetett le. Azért utánakeresek ha sikerül...

Előzmény: smnks (33743)