VMÁV-Trakció Creative Commons License 2012.03.24 0 0 1358

Sziasztok ! 


Nem spam üzenetként szeretnék itt hirdetni, de ha esetleg valakit érdekel a dolog, akkor várjuk. :) 

(Ha esetleg ezt a hozzászólást spam, vagy egyébb ,,sértő" üzenetként veszitek, akkor töröljétek, és elnézést kérek.)

 

Nos. Elsősorban szeretnék nektek bemutatni egy virtuális vasúttársaságot, a VMÁV-TRAKCIÓt. 


A VMÁV-Trakció 2012 márciusában alakult. Legfőbb szempontunk az, hogy minden korosztály kipróbálhassa milyen is lehet a ,,vasúti munka” egy mozdony-vezető szemszögéből. Vezetéseinket valós vonalvezetésű pályákon, valós(főként magyar) mozdonyokkal, kocsikkal, és menetirányítással összehangoltantartjuk.

Mint mindenhol, azért itt is elvárjuk az ,,alapokat”. Nem kell éveken át tanulni, de egyes jelzők, és jelzések ismerete elkerülhetetlen a pontos, profi vezetésekhez.


Mint már beszámoltunk “Vezetéseinket valós vonalvezetésű pályákon, valósmozdonyokkal, kocsikkal, és menetirányítással összehangoltantartjuk.

”Például: (MSTS) Alföld 6: Budapest-Nyugati - Monor - Cegléd - Szolnok - Debrecen - Nyíregyháza

(-Szeged, Kelebia, Vác/Szob... stb.)

 

De ezek melett fiktív menetrend összeállítást is készítettünk.


Például: Budapest-Nyugati - Békéscsaba - Lőkösháza (-Timisoara-Bucuresti Nord)


A VMÁV-TRAKCIÓ inulásával egy időben belekezdtünk a Trainz 2009-es projektünkbe,amely Magyarország vasúthálozatát foglalja magába. A kivitelezést ütemekre osztottuk le a könyebb, és gyorsabb kivitelezéshez.


Részletek.:

1. Ütem: 2012.03 - 2012.05: 120a Budapest-Keleti - Nagykáta - Újszász - Szolnok  (Jelenleg Tápiógyörgye és Pusztaszentistván között járható)

2. Ütem: 2012.05 - 2012.06: 120  Szolnok - Békéscsaba - Lőkösháza

3. Ütem: 2012.06 - 2012.08: 100a/100 Budapest-Nyugati - Cegléd - Szolnok - Debrecen - Nyíregyháza - Záhony

4. Ütem: 2012.08 - 2012.09: 80 Nyíregyháza - Miskolcs-Tiszai - Hatvan - Gödöllő - Budapest-Keleti

5. Ütem: 2012.09 - 2012.09: 80 Szerencs - Sátoraljaújhely (befejező szakasz)

6. Ütem: 2012.10 - 2013.01: 1 Budapest-Keleti - Tatabánya - Győr (-Wien)

7. Ütem: 2013.01 - 2013.03: Lőkösháza - Bucuresti Nord

8. Ütem: 2013.04 - 2013.04: 101 Püspökladány - Biharkeresztes

9. Ütem: 2013.05 - 2013.07: Biharkeresztes - Cluj Napoca (-Sibiu)


Ezzel, mint egy 4000 kilóméternyi vasúthálozatot építünk ki egy év alatt. A pálya fokozatosan, részletekben jön ki, javításokkal. (az ütemtervekbe nem kalkuláltuk bele, az esetleges csúszásokat.) A továbbiakban, melyeket még nem vetettünk papírra, szerepel benne a 70, 71-es, és elkészítjük a Budapest-Nyugati - Cegléd - Szeged vasútvonalat is.... és folytathatnánk. De nem kell aggódni a pályák részletekben lesznek kiadvan, így remélhetőleg elkerülhető lesz a több Gb-os méretek.

 

Képek:

 http://noob.hu/2012/03/24/Tommyalex10_20120219_0007.jpg

http://noob.hu/2012/03/24/Tommyalex10_20120318_0004.jpg

http://noob.hu/2012/03/24/Tommyalex10_20120321_0007.jpg

http://noob.hu/2012/03/24/Tommyalex10_20120219_0002.jpg

 

További információk, a www.vmav-trakcio.atw.hu oldalon, ahol a 120a pálya hivatalos BÉTA verziós teszteléséről is olvashattok/jelentkezhettek !