Jager74 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 40244

A jelenség most már egyértelmű,de az ok még várat magára:

-Hátsóhídat felbakolva kerekek és fékdobok nélkül 3.sebességben pörgetve alapjáraton,vagy nagyobb fordulaton nincs HANG!

-Kardánt kézzel fékezve-terhelve-érezhető darálás a csövön,de hang nélkül,mert ugye a kezemtől nem tud rezonálni.

-Felrakom az egyik (vagy mindkét) oldali fékdobot-azaz terhelem a rendszert- 3.-ban alapjáraton kolompoló hang jön a kardánból.A forgó csövet (kesztyűvel) finoman megfogva a csőhang megszűnik,de a kardánon érezhető daráló rezgés van.Fordulatszámot emelve se hang,se rezgés.

Tehát a kolompoló hangot a kardán csak közvetíti és erősíti,a darálás pedig terhelésen és bizonyos fordulatszámon jelentkezik! (forgalomban: gázadásra mindíg és motorféknél csak alacsony (1000 körüli) fordulaton.

Szerintetek?Csapágy?És hol,diffiben vagy (terep)váltóban? (Terrano II, 2.7 TDi,sperr)