Szia!
Az automata "normál" használatra kiváló, vagy tereprallyén, ahol nincs idő kapcsolgatni a sebesség miatt.
-Fordulatszám külömbség kell a két féltengely között, hogy bekapcsoljon és lehet ez a kis lendületvesztés kell ahoz, hogy beragadj.
-Az igaz, hogy a vezérlő szerve egy 100%-os zárnak bonyolultab (mert ugye az automatának nincs :o) ), de a belvilága (amit használ) egyszerűbb (ha egy rendes automata difizárról beszélünk, nem lamellásról, de sok helyen még ott is), nagyon kényes az illesztésekre.
-A lamellás automata zár (nem összetévesztendő a növelt belső surlódású difivel, amiben szintén vannak lamellák), a kialakítása miatt képes megcsúszni, illetve itt az sem igaz, hogy nem olyan szervízigényes, mivel olajat speciálisat kíván, lamelláknak van természetes kopása.
-Nem lehet sarokféket használni.
-csúszós úton automatával hajlamos a túlkormányzotságra (ha a hátsó hídban van).
Most ebéd közben ennyi hátránya jutott eszembe, de estéig gondolkozom még. :o)
üdv
kisspé