Holmer Creative Commons License 2012.02.09 0 0 56294

Első körben semmiképp se a blokkban keresd a hibát,mert ha minden kipufogócsatornából így jön az olaj az szinte kizárja a gyűrű hibát...egyszerre nem megy így tönkre mind,pláne ha eddig nem vetted észre.  Olajszinted hogy áll? Nem sok,hogy így felkapja? Még az adagolóra gyanakodnék,hogy beleengedte a morotolajba a gázolajat és megemelkedett a szint,de ennek is kicsi az esélye.

 

Annak inkább van esélye,hogy a motorolajad sűrű maradt ,pláne hótoláskor -10ben,amikor veri a kartert a porhó.Ilyenkor a szelepdekni alatt is ottmarad jóval tovább,valamint a hengerfalon is,mert sűrűbb. Annyit néz zmár még meg,hogy a szívótorkot ha leveszed a szívószelepeid szára olajos e,mert ha igen,akkor a fentebbi probléma áll fent,illetve elképzelhető még,hogy a szelepvezetőid kopottak,na de egyszerre az sem adja így be a kulcsot.

Előzmény: k453 (56290)