Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12687

Nem teljesen értem. Továbbra is lesz egy réteg, aki nem vállalja a buszozást, vonatozást akármit a 20-120 km-re lévő reptérről, hanem megfizetni a központi repteret. Aztán, szted a Ryanair nem tisztességes légitársaság? Kicsit talán unortodox az üzletpolitikája, de nem véletlenül van ~280 gépe, és nem véletlenül repked Europában. Rá kéne bízni az utasokra a döntést. A reptérenk az utasszám a lényeg. Szted a Ryan 31 desztinációja hány utast hoz? Jah, hogy nem a kettesre, és nem lehet extraprofitot beszedni utánuk a reptérnek. Én kérek elnézést...A Ryan egy csomó embernek ad lehetőséget, hogy megismerjék, megszeressék a repülést, továbbá, egy csomó embernek munkát. A kettesen megmaradnak a hagyományosok, sűrítik a frekit. Értem én, hogy a reptér gondban van, mert elég komoly kiesés a malév, de ha egy igazán profi csapat dolgozik ott, fogja tudni kezelni a helyzetet. Igen, sajnos ez áldozatokkal jár. A földön is lesznek csúnya leépítések, de ezzel sajnos nem lehet mit kezdeni. Meglátjuk. Az elkövetkező pár hétben, sok minden el fog dőlni. Ami a kaszálást illeti: gondolod hogy az europai repterek azért dolgoznak, hogy fizethessenek a Ryannek? Ugye, nem életszerű felvetés....

Előzmény: Törölt nick (12686)