spapda Creative Commons License 2012.01.21 0 0 39761

"Igazából ez sem nemigaz. Mert apró hibánál, ha szorít az idő, itthoni boltból sem lesz drágább, nagy gebasznál pedig nagy eséllyel sajnos a márkaszervizben lesz hoszabb az állásidő, különösen cégautónál."

 

Tegyük fel, hogy a szervizelés költsége és időigénye nem marad el a többiektől. Akkor viszont megint ott tartunk, hogy van 2-3 millió Ft árelőny a többi gyártónál.

 

"Minden típusnak megvan a JÓL működő kis szervize, aki rugalmaabb, mint egy nagy Márkaképviseleti Vízfej...Őnáluk viszont sorálás van, ez igaz."

 

Akkor viszont megint ott tartunk, hogy magánszemélyként ráérek bejelentkezni és majd meg lesz csinálva profin, de cégként vagy húzok sorszámot (lásd korábbi hozzászólásom, amire reflektáltál) és áll a biznisz, vagy gyorsan megcsináltatom ott, ahol hajlandóak gyorsan megcsinálni, jó vagy rossz minőségben. Ebből a szempontból tehát nincs nagy különbség a többi gyártóval szemben. Ha tehát nincs nagy differencia az ipari felhasználás során a szervizköltségek és idők tekintetében, akkor a lényegi különbség továbbra is 2-3 millió Forint árelőny a rizseseknél.

Előzmény: fúrómester (39758)