Woody81 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 50997

Ez kormányoszlopos gyári orbit annyi változtatással, hogy a szervó saját munkahengere van használva. Így nem kell a híddal szarakodni, mert nagy százalékban nincs rajt a helye a munkahenger konzolának. Ami fontos, hogy az oszlopban jó állapotú legyen a fügőleges tengely és perselyezése, nagyon pontosan be kell hézagolni a differenciálzár adó- fogasléc párost. Ja, meg amivel jót lehet még szívni, hogy az újabb oszlopokon már nincs rajta a szervóoszlop alján bal oldalt a leresztő cső, és  oda is kell kötni egy csövet - onnan vesz olajat az orbit vészkormányzáskor -. Azt is fel kell fúrni, 1/2 colos menet kell bele, szerencsére kúposan tömít, ezért házilag is kivitelezhető.

A kék megy műszakira, legnagyobb baja annak is az elektromossága. Mellékelt ábrán jól látszik... Nagy élmény volt, az egész műszerfalat szétszedni, kötegeket szétbontani és az összeégett kábeleket kicserélni. Nem beszélve arról, hogy az ügyes TSZ szerelők úgy próbálták a hibát megkeresni, hogy csipkedték el a kábeleket...

 

 

Régebben már kérdeztem, nincs valakinek olyan MTZ-je amibe az újabb fajta üzemanyag szintjelző óra van?

 

 

Előzmény: Isti betyár (50992)