Krinnyi Creative Commons License 2011.12.15 0 0 39438

Szeva!

 

Én Úgy tudom, hogy nekünk "pont" olyan ditroit lockerünk van mint neked, a tiéd egy régebbi tipus, "L" tipusjelű No Spin-es, a miénk meg "SL=silent lock" tipusú! A működési elve ugyan az mindkettőnek, de: A tiétek még az a fajta amit csak a difi belsejébe kellett beépíteni? Mert azok még no spin-esek, ezeknél amikor kanyarban leoldott, minden lehetőségnél próbált visszazárni, de csak azonos fordulaton zárt igazán össze. Az "SL" ha szétnyit, egészen addig teljesen nyitva marad, amíg egyforma nem lesz a fordulat.

 

így halkabb és lágyabb a működése. A tiéteknél időnként hallani a bizonytalanságot.

 

Ennél csak az EZ locker a durvább, szerintem Pam-Pi is arra gondolt, ez ha igaz csak 4 helyen kapcsol össze, és mivel állandóan összefeszít, így kanyarodáskor kattoghat is. Ha kanyarban gázt adsz, könnyebben összeugranak a fogak, és zár le. Ez biztos nem segít kanyarodni! Ez szokott a samukban lenni. De ha minden igaz ,ennek be is felyezték a gyártását, már személyautóba és terepjárókba! Targoncába munkagépbe még mindíg gyártanak! Ezért ha valamit akkor EZ-t biztos nem raknék előre! Az a kezedet is eltörné sztm!!!

 

Krinnyi

 

Előzmény: Tie (39436)