Sziasztok!
Ajjaj, de elkalandoztatok.
Akku: nem kell stresszelni. ha nincs valakinek 3000 ccm diesel csodája, egy 5 kw-os kályha 15 perc alatt -5 fokban 70 fokos vizet csinál.
Ha a fűtéskapcsolót 1-es fokozatra állítod, az egész mutatvány annyit eszik tokkal vonóval, mint egy komolyabb halogén égő, amit hajlamosak a népek fél napra is fenn felejteni az autón fényes nappal.
Ez a hő elég ahhoz, hogy az ablaktörlővel eltávolítsuk azt a kis ónos esőt, ami az éjszaka folyamán rátelepedett a gépre.
Ezen kívül még a motor is jól érzi magát a melegvízben.
Elektromos fűtés: Ha van benne valami elektronika, ami leszabályoz ha a víz eléri a 70 fokot, jó lehet.
Persze ehhez árrammal rendelkezni kell az autó körül ami főleg családi házban kivitelezhető.
Jó példa, az öreg annak idelyén az ARO-ba ekecselt egy 220-as fűtőszálat amit egy szalterórával indított miden reggel.
Volt melegvíz bőven. :-)
Viszont ha nincs mi figyelje a hőfokot, és túl van méretezve a fűtés a vízrendszer méretéhez képest akkor forrhat a tulaj feje. A vízzel együtt.