Bocsanat,hogy beleugatok de ez tenyleg hemzseg a pontatlansagtol, sot - tekintve,hogy tobb, az eletben ki nem adott kombinaciot is tartalmaz - a valotlansagtol is. Az,hogy en maskepp tudom vagy emlekszem nyilvan nem a leghitelesebb cafolat. Am ha valakinek van lehetosege -es legfokepp turelme - a korabeli Auto Motorokat tanulmanyozni, mindjart autentikus forrasra lel az altalam leirtakat erositendo. A hetvenes evek legelejetol inditott "Autok es arak" c. rovatban talalhato szabadpiaci tudositasokban mindig szo esett a szinte nullkilometeresen vagy par naposan eladasra kinalt autokrol (is) melyeknek zarojelben mindig feltuntetttek a rendszamukat .Ez igencsak megkonnyiti egy kombinacio koranak viszonylag pontos beloveset.
"CA-CM: 1958-1966."
Eddig nagyjabol stimmel.Meg pontosabb ha az evekhez csatoljuk a rendszamokat:
1966:CM-CP
1967:CP-CS
1968:CS-CU (CV nem kerult kiadasra.)
1969:CX-CZ
1970:CZ-IE (IA nem kerult kiadasra.)
1971:IF-IL (IJ nem, az II meg csak 1988 ban lett kiadva)
1972:IM-IX (IU nem lett kiadva.)
1973:IX-UG (UA szgk-ra nem lett kiadva.)
1974:UH-UP
1975:UP-ZB (UU szinten csak 1988-ban.)
1976:ZB-ZJ
1977:ZJ-ZX
1978:ZX-PI (ZZ:1988)
1979:PJ-PX (PP :1988)
1980:PY-TH
1981:TH-TU (TT:1988)
1982:TV-KF
1983:KF-KS (KK:1988)
1984:KT-GD
1985:GE-GO (GG:1988)
1986:GO-DF (DD:1988)
1987:DG-DZ
(Ekkoriban mar kezdett kibontakozni a kesobbi kaosz mert akad 87 decemberi DZ-s de szinten van 88 januari DY-os is.)
1988:DY-DZ, majd a duplak totalis osszevisszasagban, utana NH-NI. (Az NA-NG sorozat szinten soha nem lett szgk-kra kiadva.
1989:NI-NK,(NL-NZ szgk-ra nem lett kiadva.)JE-JK, (JJ meg 88-ban kiadva,a JA-JD meg koztudottan taxike volt, mig a JL-JZ ig ugyancsak nem kerult kiadasra mar.) ezt kovetoen FF, majd EA-EK. (EE meg1988-ban)
1990:EK-ES, (ET sem lett kiadva.) majd EU- EV, (EX,EZ szinten kimaradt) utana YJ, es legeslegutolsokent YK. (A tobbi Y-os meg ugye tobbnyire tgk-ra kerult ill. soha nem kerult mar kiadasra.