giornalista Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12551

azért néhány fejlesztési terv már most is fut. jelenleg egyébként sem a pierek volnának a prioritás, mert teljesen felesleges "évi 22 millió" utassal dobálózni akkor, amikor összesen van talán 45 check-in pult T2-n, illetve 6 utasbiztonsági kapu az induló utasoknak. amíg a szűk külső keresztmetszeten nem változtatnak, a belső növelése sem lesz kifizetődő. hiába a téli menetrend, a délutáni csúcsban 45 percet állnak sorban az utasok a check-innél, további 25 percet az utasbiztonság előtt, majd átrohannak a duty freen anélkül, hogy elköltenének egy fillért is, hogy átküzdjék magukat a sikátoron az útlevélellenőrzés előtt, majd tolongjanak még húsz percet a beszállítókapu előtt...

 

és a jelenlegi tervekben szó sem esik új c/in pultokról, vagy arról, hogy bármilyen irányban bővítenék az előcsarnokokat (amelyekben a nyáron, ha megtelik utasokkal, megáll a levegő)... a B747-eseket most is ki tudja szolgálni a reptér, de nagyságrendekkel kisebb gépekkel járnak ide (talán a Hainan repül egyedül nagyobb gépekkel most, meg nyáron charterben a japánok), így az A380-ra készülni is felesleges...

 

pozitívum viszont, hogy szépen halad a régi T2A és T2B tranzitok átépítése. bár most sok a kellemetlenség, azért az A oldalon már most megnövelték a belmagasságot, és kezdenek kirajzolódni a minden irányban tágasabb vonalak. ugyanez figyelhető meg a B-n is, de észrevételeim szerint az A-hoz képest lemaradásban vannak elkészültségben. plusz ugye a Cargo végre európai szintű kiszolgálást kap.

 

(és nekem valahogy vicces volt szembesülnöm azzal, hogy a SkyCourt kevesebbe került, mint Cristiano Ronaldo :))

Előzmény: Törölt nick (12550)