Szia SGN!
Én már nemigen veszek fel kényelmetlen testhelyzetet (panaszkodik is az asszony) tehát inkább nekiálltam és szétszedtem.
Kivettem a váltóbot alól a boxot: két csavar az üléseknél, egy csavar a hamutartó alatt és két patent elől a műszerfal alatt.
Három csatlakozót kell széthúzni: az elakadásjelző a szivargyujtó és a központizár csatlakozóját. Az első kettőn oldani kell nyomással a rögzítőfület a harmadik egyszerűen kihúzható.
Kivettem a panelt: két csavar az aljánál utána az egész panel finomat felfelé emelve kijön a helyéből, két fül fogja fent és két láb alul fixálja.
Utána balra lefelé ki lehet tólni, kicsit rugalmasan erőltetni kell a bovdenek miatt de kijön.
A hátlapon található a két égő bajonett foglalaban, az égő kihúzható a foglalatból és cserélhető újra.
Vissza minden fordítva. Sajnos eltörtem a szivargyujtó világítás foglalatát ahogy matattam vakon mivel nem tudtam hogy le lehet húzni a csatlakozóját de már ragasztva vissza is szereltem.
És a műszerfal újra régi fényében ragyog!
ÖregMackó