gigabursch Creative Commons License 2011.11.09 0 0 530

Érdekes - no mindegy - ismétlés a tudás anyja

 

Szóval:

Kibontod a teljes jobboldali belső kárpitot, ehhez ki kell vedd a teljes hátsó ülést is, és a csomagtartó ajtótól felszedsz minden csavart.

 

Ekkor hozzáférsz a mögöttes dolgokhoz. Van ott egy tartály, amibe az injektortérből visszaáramló benzin bejön, plusz van egy cső a tank nylás felé szuszogni és van egy cső vissza a benzintartályba.

Vigyázz arra, hogy minden egyes csövet leválasztás után valami jó csipesszel megfogj, mert ha beesik, akkor orbitális szívás kimatekozni a mélyből őket (vagy leveszed a tankot).

Ha mindez megvan, akkor azt a műanyag tartályt hátrafele a csomagtartóajtó irányába haladva kimatekozod, a szuszogó csövet ledugózod, a másik két csövet egymással rövidre zárod.

 

és tádám...

 

Egyszerűsített próba.

Gyújtást adsz, és megnézed, hogy a benzinszattyú hatására nincs-e kifröccsenés, buggyanás, utána mindezt járó motorral.

 

Utána kárpit, ülések vissza és örülsz.

 

azt a kis tatárly meg behajítod az első szelektív kukába, de előtte megnézed, hogy melyik csőcsönk nyaka volt elnyílva és jól megjegyzed magadnak.

 

Uszkve 2 óra kényelmes szerelés fakezűeknek, fél óra profiknak.

 

 

 

Innentől kezdve odafigyelsz arra, hogy a tartályban túlnyomás, vagy vákum is keletkezhet, és alkalomadtán a tanksapka nyitásával, majd visszazárásával nyomáskiegyenlítesz.

Előzmény: csite (528)