Érdekes - no mindegy - ismétlés a tudás anyja
Szóval:
Kibontod a teljes jobboldali belső kárpitot, ehhez ki kell vedd a teljes hátsó ülést is, és a csomagtartó ajtótól felszedsz minden csavart.
Ekkor hozzáférsz a mögöttes dolgokhoz. Van ott egy tartály, amibe az injektortérből visszaáramló benzin bejön, plusz van egy cső a tank nylás felé szuszogni és van egy cső vissza a benzintartályba.
Vigyázz arra, hogy minden egyes csövet leválasztás után valami jó csipesszel megfogj, mert ha beesik, akkor orbitális szívás kimatekozni a mélyből őket (vagy leveszed a tankot).
Ha mindez megvan, akkor azt a műanyag tartályt hátrafele a csomagtartóajtó irányába haladva kimatekozod, a szuszogó csövet ledugózod, a másik két csövet egymással rövidre zárod.
és tádám...
Egyszerűsített próba.
Gyújtást adsz, és megnézed, hogy a benzinszattyú hatására nincs-e kifröccsenés, buggyanás, utána mindezt járó motorral.
Utána kárpit, ülések vissza és örülsz.
azt a kis tatárly meg behajítod az első szelektív kukába, de előtte megnézed, hogy melyik csőcsönk nyaka volt elnyílva és jól megjegyzed magadnak.
Uszkve 2 óra kényelmes szerelés fakezűeknek, fél óra profiknak.
Innentől kezdve odafigyelsz arra, hogy a tartályban túlnyomás, vagy vákum is keletkezhet, és alkalomadtán a tanksapka nyitásával, majd visszazárásával nyomáskiegyenlítesz.