fegyosz Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5542

Sziasztok!

 

Négy hónapja vettem egy Rover 75-öt, amiben szerencsémre volt egy Thermo Top C. Az első próbálkozásoknál kiderült, hogy valami nem stimmel vele, mint kiderült meghibásodott az elektronikája, ami nagyon úgy tűnik, hogy típushiba. Itt vannak a részletek a hibáról: http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=53896

Az elektronikát megjavíttattam és pár teszt erejéig úgy tűnt, hogy jó lesz, aztán egyszer csak vastag sűrű sötét füst jött belőle és le is kapcsolt kb. 11 perc múlva.

Már az első tesztek után koromfekete volt a kipufogó alatt a föld, ez normális?

Ma fogtam magam kiszereltem és kipucoltam, tekintélyes mennyiségű korom és egyéb égéstermék jött ki belőle. Összeszerelés után ugyanúgy eregette a szürkés füstöt, de nem olyan sűrűt.

 

Mennyire kell egy ilyen kályhának füstölni, ha minden ok?

Lehet olyan, hogy a ventilátor már nem tud annyi levegőt szállítani, mint amennyi kellene az égéshez?

 

Kb. 20 percig járattam és végig jól működött. Egyszer véletlenül befogtam a csövet, ahol a levegőt szívja és egyből kialudt a láng, sűrű fehér füstöt kezdett okádni, jó sokat, de nem sokkal később újra normálisan működött, tovább eregetve a szürkés füstöt.

 

Sajnos, se időzítő, se távirányító nem volt az autóhoz, de szerettem volna állófűtésként használni majd a télen. Ezt úgy oldottam meg, hogy vettem egy vezérlőegységet innen: http://ttelectronic.co.uk/75.html és vettem hozzá egy olcsó nagy hatótávolságú távirányítót az ebayről (momentary long range remote).

Hátha jól jön valakinek :)

 

Előre is köszönöm a segítséget!