kriv Creative Commons License 2011.11.02 0 0 74

Ennél undorítobb szolgáltatóval még az életemben nem találkoztam!

Mi az, hogy egész nyáron nem számláznak? Nem véletlenül kértem az átalánydíjas számlákat (télen képtelenség kifizetni az összeset, inkább havonta fizetek ugyanannyit, hogy leolvasáskor ne dögöljek bele). Erre ezt a választ kaptam "mert nyáron nem szoktunk számlázni". Azt sem tudtam, hogy mit mondjak. Szerintetek ez mennyire normális dolog? 

Sajnálom, hogy nem írtam fel a picsa nevét, aki ezt mondta, mert akkor most tudnék hivatkozni rá.

Májusban kaptam 2 db számlát, az egyiket június elején, a másikat október közepén kellett átutalnom. Az agyam egy pillanatra ledobta a láncot, majd megnyugodtam és felhívtam az ügyfélszolgálatukat, hogy megkérdezzem, hogy miért van ez így. Az első kérdésem az volt, hogy miért nem számláznak 3 hónapon keresztül, a választ lsd. a hozzászólás elején.

Majd a következő kérdésem az volt, hogy miért állították át 20m3-re a havi fogyasztást, ami nekem mindig 60m3 volt. (EMFESZ-től kerültem át a TIGÁZ-hoz) erre pedig azt válaszolta szintén a picsni, hogy nem kapták meg az EMFESZ-től a szerződésemet. Mily' furcsa, akkor vajon honnan tudta meg az összes adatomat, szerződésszámot és egyéb adatokat? Erre persze nem volt válasz.

Most éppen azon gondolkodom, hogy bemegyek az ügyfélszolgálatukra és rájuk borítom az asztalt. Iszonyú! Tényleg, mégis mit gondolnak? Az ember amúgy lassan már belepusztul a rezsi számlák kifizetésébe, de így meg még inkább.

Jártam már annak idején az Energhia Hivatalnál (5 éve) más ügy miatt - áram számla - 1 évig nem számláztak. Abból szép kis cirkusz lett. Jól meg@baszarintották a "kedves" szolgáltatót. Ezért gondoltam erre, hogy megint megkeresem őket, mert nem hiszem el, hogy ez normális dolog, amit ennél a "szuper tigáz"-nál csinálnak. Annyit még, hogy nem szeretném ha más turkálna a pénztárcámban!