sirdavegd Creative Commons License 2011.10.30 0 0 1688

A Maniarban lassan három-négy éve vertek át csúnyán a Cobra felújításával (az ominózus Paksnál az emelkedőn jössz rá, hogy nincs nagyon semmilyen fokozat 3-6/7/8-on kívül...). Azóta semmi olyat nem veszek náluk, ami nincs azonnal a boltban, nincs bontatlanul becsomagolva stb. Az igazán pénzes felújítást pedig a Cangában végeztetem (eredetileg Borisznál, csakhát a lelkesedés idővel nála is csitult, meghát abba is hagyta), mert az elmúlt hét évben nagyon pöpecül megcsináltak mindent és azonnalra.

Lassan hónapja tekertem fel Fehérvárra (blogposzt hamarosan, addig tessék csemegézni a múlt heti pilisi mókából:

Pomáz-(Dobogó-kő)-Esztergom-Dorog-Tokod-Sárisáp-Dorog: 73km

Ez az október 23 -i cserkészes túra sehogy sem akar nekem összejönni: két éve az eső (meg a magasban talált hó) tette trükkössé az útvonalat, míg tavaly nyáron ott tartottuk Hajni hegyi kiképzés ét az isztriai kiruccanás előtt. Ha jellemezni kellene a Pilist egy szóban, akkor[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

), előtte a Lidércet már nagyon gatyába kellett rázni, hogy ne zsibbassza szét a kezem az első 100km-en. Indulás előtt négy nappal bemegyek vele a Heavy Pedálba, erre csak október 3. hetére tudták vállalni. Szerencsére a Fixegedesek kisegítettek, így a vége az lett, hogy Heavyben megvettem a vasat, a srácok meg összeépítették a kerót. Így lett szép kormányom, meg új külső-belső a kerón, majd 206km 7:30 alatt letekerve :D

De a lényeg, hogy ezek után senki ne ríjon nekem válság miatt: ha ott van nálam a sok zsozsó és nem akarnak dolgozni érte ("mert kapacitás, meg raktárkészlet, meg majd jövőre száz év múlva"), akkor így jártak.  

Előzmény: slybácsi (1685)