Vajon miért nem csodálkozom...
A szerencsétlen ember aki be akarná a tartani a szabályokat nehogy sikerüljön neki.
Aztán ha mondjukvalaki megépítette valahogy az autóját a tavalyi szabályok alapján az nehogy idén jó legyen. Meg aztán a vizsgabiztos úgy se ismeri a szabályokat, csak azt ismeri, hogy ez így nem jó, mert nem jó. Ha meg fizet az ember akkor meg a szar is jó.
ÁÁÁ faszom...
A Samurait is elvitem múltkor vizsgázni. Nincs rajta semmi csörlő, ilyesmi. Két szúrófényt hagytam rajta, semmi mást. Szervízvezető ismerős küldött a helyre, hogy semmi gond nem lesz. Hagyjam ott az autót, délutánra meg lesz. Aha...
Mennék érte:
- Ez a sárvédőszélesítés nem szabályos!
- Mondom, ez gyári. Annyi, hogy az újabb (széleshidas) fajtára való.
- Ez nem szabályos. Meg a kiforgatott felni se.
- Az egy eredeti krómozott Mangels, soha senki hozzá nem nyúlt.
- Ezzel az utólagos Xenonnal aztán végképp nem engedhetem át.
- Milyen xenon? Nézze hótmezei közönséges halogén, még csak nem is a kékített. (új golfba való, de E betűs "kristály" lámpák vannak benne, ez zavarhatta meg)
- A szúrófény minimum 40 centire kell legyen az autó szélétől.
- Nézze már meg mekkora az autó, meg mekkora a lámpa, szinte egymás fölé kéne akkor tennem őket.
Aztán sorolt még pár hasonló baromságot, mikor mondtam, hogy jó,hagyjuk elviszem máshova. Elvittem máshova, erre mondják, hogy ez a vizsga már el van kezdve valahol, és innentől csak ott lehet megcsinálni, vagy ott hivatalosan megbuktatják, persze azt is fizethetem, és után vihetem máshova. Király. Még 3 napig küzdöttem, mire végül ugyanez az ember aki a baromságokat beszélte, szó nélkül megcsinálta. Persze ehhez szólni kellett neki felülről.