MTZ Betyár Creative Commons License 2011.10.25 0 0 47804

Ha nem veszik le a fülkét, akkor alábakolják, le mindkét hátsó kerék, ki a tankokat, munkahengert, fülkét megemelni amennyire lehet, fedél fel a hídházról.

Ez így egy nagy szívás és csak max. kihézagolja a tányérkereket, mert az anyát nem tudja rendesen meghúzni és ha a kihajtás csapágyát akarná kihézagolni ahhoz pedig ki kell venni a bolygóművet, ahhoz előbb a féktengelyeket, de még az előtt a féltengelyeket kihúzni, nagykereket kivenni és még sorolhatnám....

Meg, ha az anya laza, akkor ott már a váltóba is van gond nem kevés.

 

Tavaly télen csináltunk egyet, ketten voltunk rá, egy hétig csináltuk szépen lassan fűtés hiányába... de az első megmozdulás az a fülke levétel volt, aztán meg ízekre szedés.... erre is aztmondták csak az anya laza aztán a kuplungtól végig a féltengelyekik bezárólag mindennek baja volt. Összes csapágy szar volt... váltóban bemenő, kimenő tengely csere, jobbos féktengely, jobbos nagykerék, kúp-tányérkerék páros... 5000 üzemórás váltó volt...

Csak friss olajat nem látott sürün.

 

Szóval, ha ilyen van és valaki nem akar sokat anyázni, akkor a fülkét le. Meg mindjárt így jobban kirajzolódnak a dolgok bent, meg kint a hidraulikát is egyszerüen gyorsan rendbe lehet tenni.... :)

Előzmény: Törölt nick (47803)