Szia!
A "félreteker" az mit jelent?
Előszőr kimérném valahogy, hogy mennyi ideig kapja a feszültséget indítózáskor. Lehet, hogy hiába engeded vissza a kulcsot, további 1-2mp-re is kapja a feszt.
Ha így van, megnézném a gyújtáskapcsolót, és/vagy annak a végén lévő elektromos kapcsolómechanikát is. Ehhez ki kell szerelni a gyújtáskapcsolót a helyéről a vezetékkel együtt, aminek a másik vége sajna a műszerfal alatt van egy stekkerben a vázhoz pattintva, így ehhez a felső műszerfal-borítást is le kell szerelni.
A "gyújtáskapcsolót a vezetékkel" kiszerelése után szét lehet szerelni úgy, hogy a végén lévő kormányzár nyelvet és a kicsi burkolatot le lehet szerelni róla, és ezáltal az eletromos kapcsolómechanikát is le lehet szedni róla.
Majd ezt az elektronikus forgórészt önmagában is tudod forgatni, így tulajdonképp a gyújtáskapcsoló nélkül is lehet gyújtást adni, indítani...stb.
Így ezt kipróbálva ki lehet szűrni magánk a gyújtáskapcsoló mechanikájának hibáját vagy az elekromos kapcsoló hibáját, attól függően, hogy ha a jelenség megszűnik e avagy nem.
Nem tudom, talán esetleg hibás lehet az önindító...? hmm...
FIGYELEM!!!
A fekete kiemelt részt mindenkinek ajánlom, mert ha valaha is tönkremegy a gyújtáskapcsoló mechanikus része (szétesik, eltörik, megszorul, kikopik...stb), és a kulcsot nem bírod elfordítani, nem kell a világ másik végén lerobbanva ott maradnod az autóval, ha ezt meg tudod csinálni, el tudod índítani a motort és haza tudsz jönni!!! (a kulcsot azért az immo-gyűrűhöz kell tenni)
Ezért én azt ajánlanám, mindig legyen a kocsiban a leírtakhoz szükséges torx csavarhúzók, szerszámok...stb megfelelő méretekben!