Örülök, hogy megirtál mindent.
Mivel barátnőmé a kocsi ezért én csak egy postás vagyok.
Ő nem akar 280e km-es blokkot, ami 600 km-re van oda-vissza a szerelőtől, hiába adod olcsón.
Elmondtál mindent az angol kocsibeszerzésről, ennek örülök is.
Mivel akit mutattál embert az félúton van tőlünk és a szerelőtől kb, az sem lenne rossz.
Mivel eszembe jutott nekem is angliában élő ismerős, aki szintén autókka is foglalkozik, először hozzá fordultam, kiderül kb 1000 fontból tudna a szerlőhöz vinni komplett kocsit, ami barátnőmnek meg is felel.
Te vettél egy initialét, ami jó is, annak a motorját rögtön meg is venné, de te is inkább azt tetted a sajátodba.
Neki nem kell initiale, mert neki az van, egy legalapabb is elég neki, mivel csak a motorra van szüksége, többi majd el lesz adva akár egyben akár darabokban.
Remélem nincs gond és tényleg örülök a segítségednek, motorodat is vinnénk, de irtam messze vagy (Mohács-Eger) és soknak találja a km-t.
Ha angliában élő ismerős nem talál kocsit, akkor biztos beszélünk majd azzal, akit ajánlottál, 10 hónapja áll a kocsi, szóval ráér.
Szerelőm csinált egy 1.5 dcit, ott nem motorcsere volt, hanem felújítás 2 hét múlva eltört a főtengely benne, lehet amúgy is eltört volna, de erre elment annak 250e ftja.
Ha vennénk a te motordat, akkor nagyjából lenne a játék 600 km utazás valakinek, aki megnézi a motort, 70+20e ft szerlő 80-at kér kb a motorcseréért, hengerfejcsiszolás, hengerfejtömítés, hengerfejcsavarok, új vezérlés, új hosszbordás, új vizpumpa, úlaj, olajszűrő 130e ft kb. Ez együtt 300e ft, ugye nem adsz garanciát, hogy a motoroddal semmi nem történik, és nem lenne jó 3000e ftot kidobni az ablakon.
Peace