Dave_407 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4600

Sziasztok!

 

Képzeljétek hogy jártam: autózás közben elmennek a pacik és füst eregetés következik.

Nagy a para, Moó segítségét kértem és bingó. Eldurrant 1 turbó csövem ami a kerüli a coolert.

Egyenlőre beragasztottam. Hétfőn intézem az újat.

 

Nyikorgás: mikor ki be szálltam nyüsszögött a hátulja meg kellett zsírozni a stabilizátor szilenteket hátúl. Mikor rossz úton megyek zörejek jönnek hátulról okozhatja a két kis

pálcika a stabilizátornál? A kömbfejes fém összekötökre gondolok.

Mivel alatta voltam sajnálattal vettem észre hogy a bal hátsó lengéscsillapítóból szivárog az olaj. Milyen értéket képvisel? Cserét megoldom de mivel független kerék felfüggesztéses lesz mit bontani meg a rugó is rajta van a szerkezeten...

Nem tudom mi végezte ki, de kár érte. Még oly fiatal az autó hiszen. :-)

 

Védelem: a kocsiban van riasztó ami belső tér védelem meg ajtó nyitásra szól, gyári...

Ti milyen védelmet alkalmaztok még?szerintem ez kevés.

Gondoltam váltó zárra Moó kocsijába asszem volt is.

A kocsi garázsban áll kertes házban vidéken. Nagy ritkán éjszakázik nagyváros utcáján. Nappal parkolgat kint de akkor csak nem viszik el... 

Szerintetek érdemes lenne valamit bőviteni ez ügyben ilyen körülmények között?

 

Szervíz: ki milyen olajat használ és milyen időközönként cseréli, és a többi szűrőt?

Én mikor megvettem mindent kicseréltem. (pollen,levegő,üzem a,olaj sz,olaj)

Olajat total ineo ecs 5w-30 kapott.

A kocsiban 200 ezernek föle van és világ életében 20 ezrenként szerivezelték.

 

Üdv:Dávid