Azért ennyi év után már nem lehet csak úgy ukmukfuk újraindítani a gyártást.
-a beszállítói hátteret újra kéne szervezni (az egykoriak közül sztem nem egy már megszűnt vagy már mással foglalkozik)
-milyen motort tennél bele? (a régiek max. Euro 3-at tudtak teljesíteni, és már különben sem gyártják őket, és ez nem úgy megy, hogy egy adott karosszériába bármilyen motor beépíthető...)
-meg kéne újítani a típusbizonyítványt
-fejlszeteni kéne, mert a 12m-es magaspadlós típus nagyon jó, de ma már low entry és 10, 13, 13 és fél és esetleg 15 méteres változatra is lenne igény (vagy legalábbis a kínálatban kell szerepeltetni)
-kérdés, hogy egy ilyen sebtiben újraszervezett gyártás milyen áron és milyen minőségben tudná előállítani a buszt
Nagyon jól hangzik az ötlet, de több a buktatója, mint az elvi előnye...