Egyröl beszélünk, én is benne voltam az épitö csapatban, söt én voltam az ötletgazda.
Miután rábeszéltem Babát egy ilyen projektre, mondta, hogy vigyek egy blokkot, a közdarabot legyártani.
Elvittem, azt miután kikaptam könnyedén egyedül a csomiböl elkezdte fejcsoválva nézegetni, aztán megszolalt:
Te nem fogunk mi ezzel beégni? Nagyon kicsik ebben a lukak, meg olyan satnya az egész.
(ez még 2001-ben volt)
Azt mikor elmentünk az elsö probára a térdemet csapkodta,annyira tetszett neki, söt vissza is vetetett a teljesitményböl.
Lukács András versenyzett vele terepralliban és ö maximálisan elégedett volt a motorerövel, böven sok volt, ahhoz a futomühöz.
Az auto 1km-en állobol valos 170-et tudott, könnyedén, hátsokerékhajtásban, aszfalton.
Utána épitettük a dizel Protot, én arra is azt mondtam, hogy ugyanugy 1.9-est rakjunk bele, de Baba ragaszkodott a V6-os Audi motorhoz.
Nem volt képes megérteni, hogy autot a szabályokhoz kell épiteni, nem az elképzeléseihez.
39-es szükitöhöz felesleges volt szerintem a 2.5ös sokszelepes motor, és a kisebb motorral sokkal kevesebb lehetett volna a gép minimum súlya.
Ráadásul az auto orra lehetett volna könnyebb, ami a Terránonál megmutatkozott, hogy mekkora elöny.
De nem hallgatott rám, én meg csináltam azt amiért, fizettek.
Az auto meg nem is lett jo.