atus21 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 4047

Lehet ez a hiba,igen.Egy diagnosztika pontosan meg tudja mondani,sőt azt is hány százalékban van eltömődve a FAP szűrőd.

 

Itt a megoldás,ha jól emlékszem Moó írta:

 

Veszel egy ilyet: http://www.autochem.hu/index.php?fm=3&sm=1&sm2=64

Leszereled a részecskeszűrőt, nem túl bonyolult, de nekem oxigénnel meg kellet melegíteni, mert jól össze voltak gyógyulva a csavarok.

Beleöntöd a flaska felét abból az irányból a szűrőbe, ahonnan jön a kipufogó gáz. Elkezd baromira habozni a cucc, és szépen a másik oldalon kifolyik a dzsúva. Vársz fél-1 órát. Aztán elkezded melegvízzel mosni, nem túl nagy nyomáson. Amikor már nem jön fekete cucc belőle akkor lecsorgatod, majd a másik oldalról kipuff gázzal szemben beleöntöd a maradék mosószert. Vársz megint, és kimosod mindkét oldalról a a szűrőt. Utánna ha van kedv és lehetőség kompresszorral lehet szárítani, de amikor már nem csepeg belőle a víz akkor fel lehet tenni. Utánna javaslok egy 50-100km-es autós túrát, hogy kiszáradjon a cucc teljesen. Amikor beindítod fehér füstöt fog nyomni a kipuff elég iparian, ez a víz ami távozik. 5-10km-en belül már csak fura szaga lesz az autónak ameddig nem szárad ki teljesen. Nekem 180.000nél volt tisztítva anno brigéciollal, mert akkor még nem volt ez a szer, de akkor olyan durván el volt tömődve, hogy 2 üveggel öntöttem bele, és nem folyt át a szűrőn. Aztán 230.000nál volt már ezzel a cuccal, de utánna olyan volt a szűrő mintha új lenne, mert ez habzik és mindenhova eljut a szűrőbe. Javasolt védőruházat a doboz szerint szemüveg, maszk és kesztyű, elég toxikus anyag. Mondjuk én csak kesztyűt viseltem.

 

Előzmény: abw1101 (4045)