Törölt nick Creative Commons License 2011.07.21 0 0 34725

Megkezdődött a 1016/1116 flotta ETCS L2-vel történő felszerelése

 

A két kísérleti gép után (1116 044 és 1116 201) 2011.07.11 és 2014. közepe között valamennyi 1016/1116 mozdonyon az Alstom felszereli az ETCS L2 szint mozdonyoldali berendezéseit.

 

Az ETCS Display még nem kapta meg a hatósági engedélyeket, ezért az MFA egyenlőre marad, minden más* azonban beépítésre kerül. Ez lesz az A1-es integrációs lépés. Az A2-es pedig, amikor a DMI-t is beépítik a MFA-k helyett.

 

A beépített berendezések és azok kivitelezése hasonló mint a 1116 001-013, az ETCS L1-el szerelt gépeken.

Ezek:

- ETCS központi egység az LZB/PZB szekrényen

- 4db kisautomata a központi egységhez (biztosíték szekrény)

- 2db kisautomata az 1-1 DMI-hez (vezetőállás)

- 1db kisautomata az adattárolóhoz (vezetőállás)

- ETCS zavarkapcsoló a 3-as kapcsolótáblán

- ETCS Display

- * ETCS kényszerfékszelep (DMI-vel együtt kerül beépítésre)

- ETCS nyugtázógomb az ÁSz kapcsoló alatt

 

A főkeret alatt a két forgóváz között:

- ETCS antenna

- ETCS radar (2db)

- impulzusadó (2db a tengelyvégeken)