Siemens113 Creative Commons License 2011.07.21 0 0 11535

Na megvolt a kirándulás a 174-175-ös járatokkal Prágába.

 

Odafelé első osztályon mentem, a drezdai jeggyel. Próbának jó volt, kényelmes a termes kocsi, nem volt vele problémám. Kicsit régi modell már, de nagyon tágas ülései vannak. Induláskor kb 5en voltunk, egy belföldi utas, a többiek pedig pozsonyig mentek. Volt még egy pár igazi fekete román ...... de ők Istvánteleken szerencsére lepattantak.

 

Nagyobb utascsere Pozsonyban meg Brono-ban illetve Prágában volt. Az étkezőt kihagytam ilyen áron elvből nem fogasztok ez már túl sok. Kb 20 percet késtünk, amiből ledolgozni már nem tudtunk Prágáig inkább csak nőtt, ide 30 perccel érkeztünk.

 

A prágai pályaudvar nagyon jó helyen van jó közlekedéssel, illetve ahogy láttam az elővárosi pályaudvar éppen majdnem mellette van, így külsős szemmel szintén elég jó adottságokkal.

 

Visszafelé pedig tegnap a 175-össel jöttem. A 19EUR-os, csak erre a viszonylatra szóló, internetes jeggyel nem volt probléma mindenhol gond nélkül fogadták. Reménykedtem benne hogy nem lesznek sokan de az Interrailesek jelenleg teljes megszállás alatt tartják Európát. :)

 

Nagyon sok utas volt végig, Prágában szinte teljes utascsere volt. Ezután nagyobb mozgás Brno-ban volt, egyébként inkább csak leszállók voltak. Pozsonyban szintén nagyon sokan szálltak le, fel jóval kevesebben azok is inkább Érsekújvárra mentek. Itt már nagyon lecsökkent az utasszám a korábbiakhoz képest. A kocsimból végül kb 20 utas szállt le, összességében kb 80-100 utassal érkezett a járat. (legalább a 60%-a interrailes volt ránézésre) Prágába már 20 perc késéssel érkezett a vonat, itt összeszedett további 10-et. Egy a Hungáriából kisorozott (257es számú) magyar termes kocsit is csatoltak a vonat elejére. A késés nem csökkent nagyjából 23 óra körül érkeztünk a Keletibe. Mindennel együtt ez az út ennyiért még így is ajándék.