Józsga Creative Commons License 2011.06.27 0 0 8040

Szerintem jobb, ha itt vitatjuk meg a dolgokat, hátha más is bekapcsolódik, vagy kedvet kap a témában való kutakodáshoz.

 

1. Nekem 17-es és 43-as menetrendem van régről. Ezekben a km adatok nagyjából megegyeznek az ideivel, Alsószopor-Vásártért illetően. Sőt, az 1914-es, és a 2005-06-os tizedkm adatot is tartalmazó szolgálati menetrendkönyv számai teljsen megyegyeznek.

 

 

 

2. Cigányi érthető: miután az igazi Zilah állomásra nem járnak be a személyvonatok, jó, ha a városhoz legközelebbi állomás a megyeszékhely nevét viseli, nem pedig egy faluét. Haraklány (Hereclean) pedig megszűnt, mellette nemsokkal létesült Magyargoroszló (Guruslău).

 

Bennem így áll össze a kép:

 

77,9 Szilágyballa Borla

81,5 Magyargoroszló Guruslău

83,6 Haraklány Hereclean

88,2 Cigányi, Zilah-külső Ţigani, Crişeni, Zălau Nord

 

Ha megnézed az "Ez a vonat elment" című könyvet, a 386. oldalon is ezt találod, azzal a különbséggel, hogy Magyargoroszló (mivel 1920 után létesült) nincs benne. A táblázat 3. oszlopa az én művem.

 

3. Igen, szerintem egy és ugyanaz az állomás, legfeljebb a felvételi épület helye módosulhatott kicsit. Ha a szolgálati kottában a tkm-eket nézed Szilágyballától, akkor stimmel.

 

 

http://wikimapia.org/#lat=47.2200928&lon=23.0493164&z=14&l=21&m=b

Előzmény: ROCOman (8027)